Monday, February 1, 2010

Sudah ku Temui Calon Pilihan Hatiku ~~



Setelah kian lama menyepi.,..


Setelah hati mula bersuara...



Setelah lidah luncur melentur bicara....


Inilah dia masanya>>>


untuk aku membuka persoalan juga keinginan yang senantiasa bermain dibenak hatiku....



Sebelum aku melontar hasrat hati, aku ingin bertanya kepada anda semua.... sudahkah anda memilih calon untuk diundi ??? pilih calon Hasrat Hati anda...



Haha.. sebenarnya aku dah bersedia memilih calon aku untuk Pilihan Raya Kampus UTHM ni... bukannya ?????? *tett...
Remove Formatting from selection.ini adalah selingan 'Perang Poster' di sekitar UTHM. baru cket ni...




sekadar rehat2 mata dan kita tunggu, apakah keputusannya..chow! (terpaksa bergerak sekarang sebab ade kelas ELECTROMAGNETIC ngan ELECTRONIC DIGIT) .huhu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...